Kan Gülleri

Ben ki; kan gülleri deren adamım
Gözyaşlarıma katmak için bir damla kardeş kanı
İntikam yeminime şahit ararım

Ve kan gülleri toplarım her gece rüyamda
Kızıl ufuklarda savururum yumruklarımı
Her daim şakaklarımdan öfke fışkırır
Zelzelelere şahidim
Bilirim ki; bu gelen inkılap

Islak bir mendil, kan rengine boyanmış
Sekeratını doğradım aşıma düşmanımın
Her gözlerimi silişimde
Pençelerim kudurur öfkemden
Tahtını sallarım kansız ve kancıkların
Perçeminden tutup sürüklemeden önce

Secdelerim sukun verir aklıma
Avuçlarımdan ordular toplarım
Ben, birtek rukû da eğilirim
Ben, Müslümanım

Erkam Kul /Aşağıbahçe/Şebinkarahisar

Bir Cevap Yazın

